Pri práci so SEO je potrebné venovať pozornosť značkám, tu sú tie hlavné: meta značky titel, description (podrobnejšie sme sa týmto značkám venovali skôr), značky title h1...h6, značky, ktoré obsahujú text p, strong a ďalšie. Rozborom týchto značiek robot spoločnosti Google analyzuje, do akej miery vaša stránka zodpovedá požiadavke používateľa. Preto musíte správne štruktúrovať svoju stránku a používať značky, aby sa vaša stránka dostala na prvé miesto vo výsledkoch vyhľadávania.
Musíte vybrať stránky s úrovňou vnorenia maximálne tri. Čím je stránka z hľadiska hniezdenia vzdialenejšia od hlavnej, tým má menšiu váhu. Máloktorý používateľ sa chce hrabať v útrobách webu, aby našiel požadované informácie.
Vyhľadávač Google považuje obsah za hlavný faktor pri rozhodovaní o tom, kde sa vaša stránka zobrazí vo výsledkoch vyhľadávania. Text musí byť jedinečný, musí obsahovať kľúčové slová a musí mať aspoň 500-1000 znakov, obsahovať značky h1...h6.
Obsah by preto mal byť nielen informatívny, ale aj vyhľadateľný na požiadanie.