Na začiatok by každá vaša stránka mala mať jedinečný title, ak sa opakuje, môže to návštevníkov zmiasť a algoritmom spoločnosti Google sťažuje určenie miesta, kde by sa stránka mala nachádzať vo výsledkoch vyhľadávania. Okrem toho sa title môže použiť vo výsledkoch vyhľadávania ako názov stránky, preto by mal byť krátky a informatívny. Napríklad názov spoločnosti a služby, ktoré poskytuje.
Ďalšou veľmi dôležitou vecou pre algoritmy Google a všeobecne je meta tag description. V prvom rade je to veľmi dôležitá časť vášho projektu, ktorú je potrebné premyslieť, pretože popis obsahuje informácie o vašej stránke a bude použitý ako opis vašej stránky, ktorý návštevníci uvidia vo výsledkoch vyhľadávania.
Často pridá úryvok textu z vašej stránky, niekedy Google pridá text sám, ale odporúča sa pridať metaznačku description na každú stránku, pretože algoritmy nemusia fungovať pre vašu webovú stránku.
Nezabudnite, že vyššie uvedené tipy sú nevyhnutné na to, aby sa vaša stránka zobrazovala vo výsledkoch vyhľadávania, inak ju nikto nenájde.